Získat kompenzaci za zpožděný let? Jak toho lze dosáhnout? Je to složité, že se do toho ani nepouštět nebo to je naopak možné zvládnout velmi rychle a efektivně? Kde je skutečnost a co vám řeknou letecké společnosti? To jsou všechno otázky, které si můžete nechat zodpovědět při tom, co si necháte odškodnění za zpožděný let Claim Cloud, díky čemuž lze ušetřit nemálo času, starostí a také psychické námahy. Věřte totiž tomu, že jednání s aerolinkami o tom, aby vám přiznaly kompenzaci, to není nic složitého. Může za to přirozená snaha aerolinek neprodělat na provozování linek, a proto se může stát, že i přesto, že budete v právu, nebude se aerolinkám do proplacení odškodnění.
Jak vyzrát na aerolinku?
Pokud zjistíte, že váš spoj spadá pod regulaci EC 261/2004 a navíc zpožděný bylo delší než tři hodiny, pak by se dalo říct, že máte skoro vyhráno. Není to však pravda, protože aerolinka má pořád několik možností, na co se vymluvit:
- Zavinění třetí stranou = může jít například o situaci, kdy do spoje není dodáno jídlo, na které se musí následně čekat z důvodu delší vzdálenosti
- Nepřiznivé počasí = bouřky, silný vítr nebo třeba husté sněžení a mlha, to jsou vlivy, které mohou zavinit zpoždění bez sebemenšího problému
- Přírodní katastrofa = hurikán na straně přistání nebo třeba povodně, což blízko souvisí s výše uvedeným vlivem
- Bezpečnostní situace = hrozba teroristického útoku, nahlášení bomby nebo cokoliv jiného, co má souvislost s bezpečnostní letiště nebo provozu na něm
- Omezení leteckého provozu = může být zapříčiněno nejenom výše uvedenými vlivy, ale také mnoha dalšími, blíže nespecifikovány
Není-li ve vašich silách s aerolinkou řešit, jestli jste v právu nebo nikoli, bude ideální jít na to jiným způsobem. Řešením je pak Claim Cloud, tedy služba, díky které dokážete ušetřit nemálo času, neboť se nebudete muset starat naprosto o nic.